lea11 nouveau membre
Nombre de messages : 4 Classe/Métier (si enseignant, précisez) : terminal Date d'inscription : 30/12/2008
| Sujet: correction des fautes Mer 31 Déc - 20:22 | |
| j'ai un sujet en anglais a faire je l'ai fait mais j'aimerai que vous me corrigez les fautes et ameliorer si c'est possible merci
An adolescent for example who lies to his family he says that he is going to a friend whereas he is staying outside the whole day consequently he risks to have problems if his parents phone or if he happens to him a accident he will have worries. so to tell the truth it is to be a honest person and trustworthy and to avoid the concerns | |
|
lafeeviviane Modémathrice
Nombre de messages : 301 Age : 36 Classe/Métier (si enseignant, précisez) : Doctorat - Chimie des matériaux - Chimie Analytique - Génie Civil Localisation : Lorient, Nantes pour les études Loisirs : Mes namis!!!^^ Date d'inscription : 20/05/2008
| Sujet: Re: correction des fautes Ven 2 Jan - 19:22 | |
| Il n'y a pas beaucoup de fautes, j'ai corrigé quelques tournures qui me semblaient un peu "étrange" et surtout, il ne faut pas oublier la ponctuation A teenager can lie to his family. For exemple, he says that he is going to see a friend, whereas he is is staying outside the whole day. Consequently, he risks to have some problems if his parents phone, or if an accident happens to him, he will have worries. So tell the truth, it's to be an honest person, and trustwhorthy, and avoid the concerns. | |
|
lea11 nouveau membre
Nombre de messages : 4 Classe/Métier (si enseignant, précisez) : terminal Date d'inscription : 30/12/2008
| Sujet: Re: correction des fautes Ven 2 Jan - 21:26 | |
| merciii | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: correction des fautes | |
| |
|